This blog was created and for use by the Kepong CSCQ Practitioners as a virtual community centre. Comments concerning the Kepong Station can be posted here. Notices of whatever nature concerning Kepong Station will also be posted here as well. Your participation and feedback are welcome. Let us together strive for improvements of health both physically and mentally.

Saturday, January 17, 2009

吹風機的妙用

(Click on the image to enlarge it.)


上星期日我大嫂的腰非常不舒服,甚至有點噁心,頭痛欲裂,甚至冒冷汗,因為我大嫂目前在我二姐介紹下,在看一家民俗醫療看診,本想前去看診,但當天休診,所以我二姐就打電話給醫生,並告知症狀,醫生就叫我二姐用吹風機吹我大嫂的整條脊椎。說也神奇,剛吹的時候我大嫂一點都不會覺得燙,大約吹了十幾分鐘才開始覺得燙,而此時也不冒冷汗,剛始冒汗了,頭痛也好多,後來讓我大嫂休息了半個小時後,我二姐再幫她吹一次,效果真是神奇,本來根本忘了跟大家分享,剛好看到附件中的剪報,才想起來。下次如果各位在沒有任何醫療資源下,或許可以試試這個土方法,當然能不用到是最好的啦!



(We received this article via an e-mail.)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home